Hsyh Şaka yaptım. Kusura bakmayın, az önce post açtım kimse yazmayınca. 🤪🤪 Yeşilçay ve kahveyi emzirirken tüketebilirmiyiz sevgili anneler. ☺☺
Mom62636362 Hsyh zaten etiketten ele vermişsiniz, o yüzden direkt girdim acaba neyi gözden kaçırmışım diye 😄 ben kahve içiyorum bazen günde iki bardak, emzirmiyorum fakat sağarak veriyorum sütümü, herhangi bir tesirini görmedim olumsuz
F-Betul Hsyh Ben de abartmadan Türk Kahvesi içiyorum günde bir bazen iki fincan. 😊 Doktora sormadığım için öneride bulunamam ama kahve içmeden ayakta kalmam çok zor. 💐😊
Semaertgrl Hsyh kahve günde bir fincan içiyorum hamileyken de doktorum bir fincanı geçme demişti o yüzden şimdi de bir zararı olmaz diye düşünüyorum. Fakat yeşil çay 1 yaşına kadar yasak demişti çocuk doktorumuz
Hsyh Mom62636362 tüh etiket yaktı beni hahahaha. Tüketsem olur yani bikaç yerde okudum tüketmeyin bikaç yerde tüketin kafam karıştı😥
Mom62636362 Hsyh aşırıya kaçmadan tüketebilirsiniz diye biliyorum ben de, ona bakılırsa yapmamamız gereken tonlarca şey var da hepsine uysak yaşamayı unuturuz 😂
SumeyraSs Dikkat çekme yöntemi mantıklı 😅 ben de çoğu sabah yeşil çay içerim 2-3 günde bir kahve de içerim ama bebekte bi değişiklik görmedim olumsuz yönde
Hsyh Semaertgrl Ay canım çok saol. Ozman kendime 1 türk kahvesi yapıyım bebeğim 11 aylık 1 ay daha bekliyim yeşilçay için teşekkür ediyorum☺
Srhtzlyh Hsyh kafein iyi olmaz içme demişlerdi bana hastanede. Biraz içmedim sonra abartmadan içtim. Uykusuzluk yapar bebekte demişlerdi bizimki zaten uyumuyor zararı oldumu farketmedim😅
Mom078 Hsyh Her ikisini 1 er bardak tüketirsen sorun yok fakat yeşil çayı kuduruk gibi 5-6 bardak tüketirsen o sorun olur canım
Srhtzlyh Hsyh sabahları uyumamaya yemin etmiş bizim kız geceleride eh işte uykusuzluktan bayılıyor diye düşünüyorum başka türlü uyumaz bu😂