Figen35 😊insanların neler yaşadığını,ne zorluklardan geçtiğini bilmeden yargılamak, hemen siz çok rahatsınız demek ne kolay değil mi? Ben evde bir çocuğu oyalamanın ne denli zor olduğunu gayet iyi biliyorum üstelik minicik bir bebek ile. Ama şu aşikar ki bazıları pandemiyi öne sürerek henüz küçük çocuklara tv izletmeyi kendine hak görüyor. Evet benim oğlumda tüm gün evde hiçbir akran yaşıtı,akrabası,komşu çocuğu vs yok sadece dün akşam ilk kez ablamın komşu çocukları ile biraz oynadı.Ben de tv izlemesine müsade ediyorum. Ama eve tıkıldık yapacak bir şey yok,pandemi var diye değil. Malum kış mevsimi ne kadar sosyalleşebiliriz 🤷🏻♀️ Biraz makul olmak gerek. İyi günler