Urastaha bizim de sağ yumurtalık yukaridaydi.fitik önünü tikayabiliyor ya da tünelde yapisabiliyor.ya da tünele girmeden yapisabiliyor.genelde bir yaşa kadar bekleyip o aylarda ameliyatla yerine alıyorlar. Biz on bir aylıktı yaptırdık.uc ayda bir takibini yapıyorlar hareket var mı diye.gecmis olsun korkmayın çözümü var insallah