Hepinize günaydınlar anneler . Dün akşamdan beridir ne yesem yutkunamıyorum zorla yutuyorum boğazımda kalıyor . Dün evde tektim eşim işte olduğu için çok korktum ağladım bana bişey olsaydi bebeğim ne olurdu diye böyle bişey yaşayan var mi boğazımda sanki bişey var gibi gitmiyor.😢