Mom-28 süt ürünleri(peynir,yogurt, tereyagı, margarin…vs ayrıca hazır hiçbirşey de yemedim 4 ay. Çünkü neredeyse herşeyde süt ürünü bulunuyor.), yumurta, kuruyemiş. Bunları yemediğim halde kan vardı hala. Sonradan tahin yemeyi de bıraktım, tavuk da yemedim. Ama kırmızı eti hiç bırakmadım ben. Kan bitmemişti başka doktora gittik diyete devam dedi ve o probiyotik damla verdi. Ne olduysa 1 hafta içinde birden bitti kan. 6. Ayı bitmek üzereyken de ben diyeti bozdum. Açıkçası diyeti açarken doktora da sormadım ben. Kendim fırınlanmış peynirli börek yiyerek başladım, sütlü kek, yogurt çorbası… böyle devam ettim. Her defasında kakasını bekledim sonra yeni birşey yedim. Sütüm azaldığı için de normal mama alıp denedim ve bişey olmadı. Şimdi süt ürünlerini daha çok seviyor bebegim yogurt kaymağı, tereyagı, lor yiyor ne ciltte ne de kakada birşey görmedim.