Deletedmom131 bende senin gibiydim valla aynen cok iyi anlıyorum
12 gunde düştü benim dikisleromdikişlerim inşallah seninde kisa sürer.
Batikon kullaniyon mu o cabuk iyileştiriyor birdr kuru tutmak
Otururken de sol tarafına otur
29. Gunum hala bacaklarımı uzatıyorum otururken fln