Asli-yurur 1 aylık bebeğim var emziriyorum yetmediği zaman mama veriyorum.mamayı 10 dkika emiyosa memeyi 5 dakika emip uyuyo..biberon anne ucuyla aynı çekmezse akmıyo.meme daha mı tazikli oluyo sizdede aynımı normal mi anlamadım