mermik Merivv benim kizim 9 buçuk aylık. Doktorumuz pipetli önerdiği için beaba pipetli suluk aldik. Guzel bi suluk. Pipetli düşünürseniz bakabilirsiniz
EsraEge Merivv ilk başta avent aldım (yeşil böyle dinozor gibi tırtıklı kapağı) çok sevdi. Sonra bir tane de contigo aldım. Çünkü biberon asla almıyor, ayran meyve suyu vs yi aventle, suyu da contigoyla veriyorum. İkisi de çok güzel, tavsiye ederim.