Merhaba çok geçmiş olsun bende çok çektim ağrıdan. Lansinohun göğüs ucu kremi dışında hicbisey geçirmedi benim göğüs yaralarımı. Her emzirme sonrası sürüp 5 dk kadar havalandırıo kapatıyodum. Bol bol kullandım açıkçası, her kuruduğunda baştan sürüyodum. Bu şekilde 5 gün içerisinde geçti diyebilirim. Allah yardımcınız olsun