Pazartesi aralıklı oruca başladım uzun uzun araştırmalar sonunda çünkü hergün diyete başlayıp akşam bozuyordum çalışıyorum sabah 6.30 da kalkıyorum öğlen 12 ye kadar bişey yemiyorum sadece çay ve su. Yemek saatimiz 12 de yemekte iyi bişey varsa 1 tane roll ekmekle yiyorum sevmediğim bişey olursa sabah 1 tane haşlanmış yumurta alıp ve yemekte ne varsa onu yiyorum 3 gibi ara öğün diyet kurabiye yaptım 3 adet ondan yiyorum yada kuru meyve ve1 avuç fındık akşam yemekte ne varsa ondan en son 8 gibi yeme işlemi bitiyor pazartesi sabah aç karnına tartıldığımda 68 Di bu sabah 67 yi gördüm acaba açlıktan mı yoksa kilomu verdim 😁😁 bu arada hiç iradeli değilimdir kendimi zor tutuyorum gece açlıktan uyanıyorum resmen ama azmetcem iradem kaybetmicem şu 2 ay en az dişimi sıkıp 10 kilo vermem lazım 🍀🍀