Kızlar bebeğim bir kaç gün önce 1 yaşına girdi nasıl oldu neyden oldu anlamadık 6.hastalık olmus 3 gün düşmeyen ateş 40derecelere kadar gördük ardından ateş bitti govdede ve yüzde dökülme basladı cok sukur bugun daha iyi ama hasta oldugundan beridir huyu suyu degıstı herseyı degıstı 1 yaşın vermıs oldugu bi atak mı yoksa hastalıktan mı anlayamıyorum her gun duzenlı uyurdu sımdı tamamen karma karısık aksam en gec 8-8:30 arası dalmıs olurdu dün cıglık kıyamet uyandı dahada uyumak ıstemedı taa 12:30da uyuduk sabahın 7sinde ayaktaydı uyku duzenımız sıfır oldu istahsızlık diz boyu zorla yedırıyorum kusacak gibi oluyo hıc boyle degıldı🙁 huysuz mızmız herseye aglıyo ne ıstedıgını kendısıde bılmıyo 😢 var mı yasayan neden oluyo bunlar