Bktbll Günaydın güzel anneler benim oğlusum bugun 6 aylık oldu ek gıdaya geçişe başlıcas inşallah daha önceden biraz tadımlık yaptırmıstım☺️Birde size bir sorum olucakti anne sutu ve mama ile ilerledik simdi mamanin 2 numarasina gecis yapacagiz degilmi anneler😊😊
ecemm-6161 Bktbll Evt canım 6. Ay oldu için 2. Mamaya geçiş yapacaksın 😊😍 bende bekliyotum ek gıdayı 🥰
0101adana Bktbll evet bizde altı ay olmamıza 9 gün var bugun 2 ye geçtik bir alsam kalacaktı diye 2 aldım başladım
ecemm-6161 Bktbll aynen canım taddırmaya başlıcam 4 buçuk aylıkken işte 😊 anne sütü olmadığı için kaşık maması alıcam canm
SertapHilal Bizde bugün 6 aylık olduk 🥰 Ben ek gıdaya 10 gün önce başladım. Hala tadımlardayız, güzel eğlenceli geçiyo ☺️
SertapHilal Bktbll Havuç,kabak,patates,muz verdim. Bugün bal kabağını deniycez ☺️ Bazen bu denediklerimi karıştırıp püre şeklinde veriyorum. Bal kabağını denedikten sonra da Meyvelere geçeceğim
Bktbll ecemm-6161 benim oglumda beni hic emmedi meme reddi var sagip veriyorum gidebildigi kadar suttude vericem bakalim neler olucak :) buyudukce hergub degisik biseylerde cikartiyor simdi yemeklerde nasil olucak bakalim canim