Toprak2509 merhaba, oioi güzel seçim gerçekten. Bir de vakumlu istiyorsanız başka markalarda var, fiyat performans olarak mantıklı, onlara da bakabilirsiniz.
Mama sandalyesi joie mimzy xl ve joie sneaker kullanıyoruz biz, ikisi de çok kullanışlı, çok rahat. Mama sandalyesi alırken, bebeğin ayağını koyabileceği yerin olmasına dikkat etmrk gerekiyormuş. Ben araştırırken bunu öğrenmiştim. “çok yüksek bir sandalyede ayaklarınız sallanırken uzun süre oturmak ne kadar rahatsızlık verici olur sizin içinde” diyordu. Aklıma gelmezdi ama ne kadar doğru…
Alıştırma bardağı Philips event da başarılı Nuk da. Ben bir kaç tane almıştım, şu an da bizim bebe gitti en basic, en uygun fiyatlısını sevdi onu kullanıyor:) akıtmadığı ve bebeğin kolay kavrayabileceği bir formu olduktan sonra, çok da önemli değil aslında ne marka olduğu.