Merhaba oğlum salı günü sünnet oldu bardak kapıyorduk herkes böyle tavsiye etmişti. Az önce çok ağladı altını açayım dedim. Bardak kaymış yumurtalıklarını sıkıştırmış 😪 pipinin az altında morluk oluşmuş. Çok önemli mi doktora hemen götürmek miyim geçer mi bilemedim 😪 nohut tanesi kadar bir morluk