Hsgjllcfgkpfd yaaaa biz de 7 martta yaşımıza giriyoruz 🥰 açıkcası oğlumun kilosunu bilmiyorum üç aydır kontrole götürmedim .yakın zamanda insaallah gidicem o zaman öğrenirim. Sabah kahvaltısını yaptırıyorum ben haşlanmış yumurtayı tek yedigi zaman hepsini bitiremiyor.O yüzden bebe bisküvisini bazen suyla bazen peyniralti suyuyla ezip haşlanmış yumurtanın sarısı ve pekmez ekleyip veriyorum çok hoşuna gidiyor.Bazen bisküvi,yumurta,acımadı ve lor ile karıştırıyorum.Tarhanali omlet yapıyorum burdan okumuştum o da güzel oluyor 🥰 gün içinde meyvesini veya yoğurdunu yer akşam da bizimle beraber masada muhakkak ilikli et suyu kaynatıyorum onunla sebze çorbası yapıyorum ya da bebek köfte veriyorum günü kapatıyor 😂 çalışmadığım zamanlar da açıkçası kahvaltı meyve dışında anne sütüne çok daha ağırlık veriyorum ha tabi dediğim gibi suan kaç kilo bilmiyorum ama😂