Cildiricam artık. 2 ay 25 günlük oğlum var. Gündüz uykuları yarim saatten uzun olmuyor. Uyandığı an uyutmaya devam ediyorum zor bela uyuyor. İşte uyandığı an uyutmaya devam edin en geç 6 hafta icinde sonuc alırsınız demişler yok 6 haftayı geçti en ufak bir gelişme yok. 30. Dk dan önce hafif durtun dokunun demişler hayır kesinliklere uzamiyor uykuları. Verdiğim emege mi üzüleyim, yoksa bu 30 dk lik uykulara mi sinirleneyoim napayım bilmiyorim. Uykusuda var yani, olmasa neyse uykusu yok dicem ama var. Kesin çözümu yok mu bu işin. Gece uykularında sorun yok ama gunduz nasıl oluyor böyle.