Merhaba arkadaslar dün yaptıgım test sonucu covıd oldugumu anladım. Esım negatıf ben pozıtıf cıktık 1 hafta once yaptıgımız teste oglum negatıftı 4 aylık olduk. Oglumu emzırıyorum ılac kullanamıcam bu vırusu gecırıp te hasta olan arkadaslar neler yaptınız dogal cozumlere ıhtıyacım var bıran once gecsın yardım edın lutfennn kızlar. (Virusu de kesın kaynanamlardan aldık cunku onlarda pozıtıf oglanı sevmeye gelıyorlardı sureklı 😭😭😭😭😭😩😩😩birde oğlumun aşısı geldı 2 gun sonra vurduramayacagım nasıl olacak