Demet_k e bebeğin kalıpları çok çok küçük oğlum 2 aylıkken 9 aylık oluyordu ve iri veya kilolu bir bebek değildi bu arada, eltimde aynısını söyledi. Oğlum şuan 6.5aylık asla bir yaş altı almam ordan, kalıplar cidden çok küçük ve 30derecede yıkamama rağmen hemen çekiyorlar anlamadım. Hediyeler arasında 18aylık e bebek zıbın vardı gözüme büyük geldi yıkayıp giydiriyim dedim hemen ufalmış nerdeyse tam oldu oğluma en fazla bir ay daha giyer. Yani uzattım lafı ama ayına göre asla almayın :)