MihrimahRabia 4 ay 13 günlük kızım 4.cu ay atağına girdi sanırım. Uykuya direniyor sürekli ilgi ve kucak istiyo emerken çıt ses duysa dikkati dağılıyor dönüp bakıyor. Uyku falan kalmadı.Geceleri 1528494 kere uyanıyor . Eskiden emer uyumaya devam ederdi ne kadar çok uyansa da simdi ise sallamam gerekiyor. Atak mı bu ? Tabii gaz da cabası.. atak böyle mi oluyor arkadaşlar geve 5 den beri uyutmaya calisiyorm bu cocugu ben 🤯 artık kafam gidiyor 😁
ilahiyatci_Mom MihrimahRabia bizim 17 gün oldu atak haftasındayız 3 ay 10 günlükken başladı bizdede ilk bir hafta asırı sıkıntılı geçiyor özellikle 35 günü görünce elim ayagıma dolandı 🤭18 günümüz kalmıs ama umarm daha az sürer
Ediseymenatay MihrimahRabia 5 ay dan sesleniyorum buralar daha fena 😂 bütün bunların üstüne bir de herşeye dokunma, keşfetmeye çalışma, dönme, yemek esnasında sofrayi dağıtmak istemek falan da ekleniyor yediğiniz herşey e gözünü dikiyor falan 😂
oldugrs1 MihrimahRabia aynı gün doğumlu bebeklerimiz 😇 zaten uyku problemimiz hep vardı şuan hepten uykuya direnir oldu çığlık çığlığa ağlıyo yatırınca. Memede uyurdu memeyide almıyo gündüz uykularımız 5-10 dakila gece 1de zorla uyuturum atak diyorum geçecek diyorum kendimi böyle avutuyorum 😢
MihrimahRabia KardelenYB takvime göre benmkinin atağının bitmesine 2 gün falan var ama yeni başladı. Normalde 35 gün süren atak bitmesine 3 gün kala başladı ben bişey anlamadım 😂
KardelenYB MihrimahRabia bazen ertelenebiliyor diye biliyorum 🥲🥲🤣 bızımkı maşAllah tam zamanında başladı hanımefendi
MihrimahRabia KardelenYB çok zor ya çok mızmız oluyor. Herşeyi geçtim uyku konusu mahvediyor güc kalmiyo ki cocukla daha cok ilgilenesin 🤦🏼♀️
MihrimahRabia Ediseymenatay aman Allahım 😂 Allah yardımcımız olsun yaaa uykular haram oldu desene.. sanki çok varmis gibi 🤭
Ediseymenatay MihrimahRabia vallahi ya 🤦 gece bile kalkıp oynamak istiyor gün içinde oynaması yetmiyormuş 😔 3 ay güzel uyudum Allah var 4. Ay atağından sonra uyku ne unuttum
MihrimahRabia oldugrs1 yaa ne güzel aynı gün dünyaya gelmişler 🤗 bizimde uyku sorunu hep vardı iyice çöktü bende atakdır geçer herhalde diye avutuyorum kendimi inşallah yanılmıyoruzdur 🤦🏼♀️
oldugrs1 MihrimahRabia 4. Ay atağı kalıcıda olabiliyomuş bu beni korkutmuyo değil 😔 bu arada bebişin neler yapıyo dönebiliyomu vs. 😀
Dorukylmz MihrimahRabia en Zor atak dönemi çığlık atarak uyanır uyku düzeni alt üst sürekli döner meme azcık gecikein asla tutmaz ağlar şuan 6 dayız noda fenaaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂
MihrimahRabia Dorukylmz baska birisi 5.ci ay daha kötü demişti smdi sen 6 diyosun ne olacak bizim bu halimiz 😂