Nur12345678 Kızlar merhaba doğum yapalı 35 gün oldu kanamam çok fazla olmamıştı ve artık kahverengi lekelenme şeklindeydi ama bi kaç gündür rengi pembeye döndü neden olabilir
Kereminannesiii Nur12345678 son günlerde öyle devam ediyor benim arada tamamen kesilmişti 40 a kadar son birkaç gün devam etti
Nur12345678 oyku99 bende adet görüyo olabilir miyim çünkü bugünde rengi kırmızıya döndü afedersiniz endişeleniyorum
tontisbebegim Nur12345678 o da kanamadan sayılıyor. İsmi loşi. Rahimdeki kalıntı ve pislikler çıkıyor. Bende de sarı turuncu bi renk gibi gelmişti mesela. 45 günden sonra tamamen kesildi