oslemhayat 9 ay 4 gunluk bebegim her saat basi uyanip mama iciyor. derin uyku asla yok. gunduzleri de 45 dk uyursa gobek atiyorum. bir yakinim baybay damlasindan bahsetti doktoru vermis. bilemedim sizlere sormak istedim. tecrubelerini ve fikirlerini paylasanlara cook tesekkurler. ❤
Dorukegeninannesi oslemhayat büyümüş aslında neden uzun uymuyor hala mama verme canm gece 4 saatte bir ver alışmış o bi kaç gün ağlasın sonra düzene girer belki
Minikmelekler Dorukegeninannesi kizim dogdugundan beri alerjik bebek bize gram etki etmedi ilaclar 12 saat uykusuz gezer 🤣