Giray Anneler merhaba oğlum bugün 42 günlük bugüb het memeden sonra sızdırarak kustu normaldr sabahları yapardı ama bugün her memeden sonta napmam gerekiyor u arada arkadaşım var 5 gün arayla dogum yaptık oda aynıların yaşadı
oyku99 Giray benim kızım doğduğu andsn itbaren öyleydi. Aynı şekilde doktorun yanınds kustu gösterdim bebektir olur dedi
gunesim5 Giray benimde çok kusuyor emerken dahi. Kusarak emiyo bazen bi yandan cikariyo bi yandan karnini doyuruyo.
06Tugba-Oyku08 Giray benim kızımda öyleydi doğduğu günden beri her emzirmeden sonra kusardı. Doktora söylediğim zaman aldığı fazla vitamini atıyor kussması iyi bir şey korkma demişti 2inci ayından sonra kusması bitmedi
Srhnzlcn Giray ahh canm ilk zaman bnce dert ediyodum çok kusuyo vs diye fazlasını çıkarıyo bebekler derler kesik kesik kusuyorsa
Minik_mucizemm Giray kusması iyi bişey fışkırır tarzda değilse normaldir canım emzirdikten sonra mutlaka gazını güzelce çıkarmalısın eğer gaz tam çıkmazsa mideye basınç yapıp oda kusturuyor bilgin olsun
pandemibebegi Giray sırtüstü yatırıp kafasını sağa sola çevirerek yatırabilirsiniz. Bizimki doğduğundan beri kusuuyor çok normal eğer kilo alımı iyiyse sıkıntı yok. Mide kapakçıkkarı gelişmediği için oluyormuş. Ben sürekli kıyafet değiştirdim şimdi bir nebze azaldı 3 aylık olacağız
Minik_mucizemm Giray emzirdikten sonra gazını alıp yan yatırın şuna daha küçük savunma mekanizmaları gelişmediği için kusma anında sıkıntı yaşamasin
SultanAnne Giray reflü olabilir. benim bebeğimde her emme ve mama sonrası kusuyordu reflü oldugu için
Derinsu6 Bebeğinizi kaç saat arayla emziriyorsunuz? En az 2 saat ara koyarsanız hem sütünüz yağlanmış olur hem de bebeğinizin emdiğini sindirmesi kolaylaşır. Çocuk doktorumuz emzirme aralarının mutlaka en az 2 saat olması gerektiğini söyler.
Derinsu6 Giray 38 dereceye kadar normal olarak kabul ediliyor ve müdahale edilmesi önerilmiyor. Yine de siz ateş takibi yapın. Korkulacak bir şey değildir inşallah.
Efeelif Benim bebeğimde 27 günlük, her beslenmeden sonra kusuyordu. 2 gündür beslenme aralıklarını 2,5-3 saate çıkardım, Ve her meme sonrası gazını çıkarttım çok şükür baya azaldı