Naciyedinc evet sabah 6 37 de beşik gibi şiddetli ama çok şükür ki kısa süren bir depremle uyandık.kısa sürmese birçok ev yıkılabilirdi.şiddetliydi.ve ben 15. Katta oturuyorum.eskiden beri deprem korkum vardı.evden kendimi atmak istiyorum.avizelere bakıp duruyorum.kapıya oğlumun çantasını koydum.kendimde de eşarp tunik çorap ne varsa giydim.rabbim merhamet etsin.bir daha olmasın.ama yeni bir fay kırığı oluştu. Devamı gelmez inşallah