Yerfistigininannesi yavrukussss öyle ama ders olsun yok çocuk uyanmasın alarm kurmayslim diyoruz ama işte alaah ıslah etsin bizleri inşallah daha sıkı sarılırız namazlarımiza
Hande8978 yavrukussss evet hala artçılar devam ediyor 2.2 ve 2.3 şiddetinde rabbim beterinden korusun cümlemizi
ikiyakisikliannesi yavrukussss bende safranbolu daym ilk kez bu kadr deprem hissedip uyandım yatak sallandı resmen Bi garip oldum
ikiyakisikliannesi yavrukussss valla bende korktum çocuklarla tekim Bi de evde Allah korusun hepimizi
ZumrAsel yavrukussss Kastamonu’dayim, uykudan uyandık çok sallandı. Ev zangir zangir etti bildiğiniz , ilk kez bu kadar şiddetli deprem yaşadım. 😟
ZumrAsel yavrukussss inşallah 🤲 hasar yok hiç bir yeede çok şükür. Bir çok ilçe de olmuş ve artçilar oluyormuş. İnşallah tekrar olmaz, depremin hemen ardından bir kaç saniye içinde ezan okunması çok etkiledi..
ilkgozagrimmm yavrukussss Ben acayip korktum yatak gitti geldi gitti geldi. İlk defa böyle bir şey yaşadım
yavrukussss ilkgozagrimmm siz nerdeydiniz çoğu yer etkilenmiş halbuki 4.7de bu kadar etkilenir mi bilemedim