Merhaba hanımlar
Dün tam 3 aylık oldu bebeğim ama bütün gün ağladı çığlık çığlığa. Memeyi asla emmedi. Formül mama ile destekliyordum zaten. Mama veriyorum sakinleşir gibi oluyor sonra yine ağlıyor. Uyuyor 15 dk sonra uyaniyor. Yani hiç bir sorunu yok ama bağırdı durdu. Bütün gün ağladı en son gece 12de ben ağlamaya başladım bana gülmeye basladi resmen yattığı yerden minik sincap 🤦🏽♀️😂😂 aldim yedim bitirdim hemen ama mahvetti beni. Geçer heralde bu haliyeti ruhiyesi bu bebenin demi?