Sevil geçmiş olsun öncellikle. Eğer çok ağrı ağlama yapıyosa calpol verin bi ölçek baya iyi rahatlatıp uyutuyo bebekleri. Ben 2 gece uyumadan yarım saat önce vermiştim kızıma ağrı kesici.dişler çıktı huzursuzluk geçti ama öksürük kaldı salyasıyla önünü ıslattığını bilmiyorum kuru geçirdik o sebeple sürekli yuttu ve geriye gittiği için yaparmış öksürük. işin garibi hırıltılı öksürmeye başladı ama ateş falan yok çok şükür. Ihlamur tarhana içiriyorum geçsin diye bide burnunu sürekli temizliyorum. Bu hafta bende grip olunca bendenmi geçti diye çok üzüldüm ama neşesi ve iştahı yerinde diye diş çıkarırkenki öksürük diye düşünüyorum. Doktora haftaya ramdevumuz var ozaman gidicez aşılar için sorarım artık. bağışıkları düşüyo genelde diş çıkarırken. Umarım ateş olmadan çıkarırsınız sizde