Kızlar bebeğim beşikte iken aniden dudağını vurdu ne olduğunu anlamadım kan gelmeye başladı sandım ya dudağını ısırdı ya da dilini sonra dudağının üstünü görünce gördüm ki yırtılmış şükür kanaması durdu ağlama gibi bir problemde yok (1yaş) emiyor da asker eşiyim doğudayız eşim görevde ve malesef ilçenin bir beldesindeyiz doktora gitmem çok zor bu durumu yaşayan varmı tekrar kaynarmı çok ufak gerçekten çok üzülüyorum oturdum ağlıyorum bana destek olun elimden birşey gelmiyor 😞