Pankek OyaGny 3-4 saat normal. İdrar sıklığına bağlı ama unutmayın ki altında idrar birikintisiyle yaşamaya alışık değil bu çocuk. Boşluk serbestlik rahatlık ister
Planetree OyaGny evet ortalama 2 saati geçmicek şekilde ancak idrar fazla yaptıysa ve siz 2 saati beklerseniz pişik olabilir.Ben bezi şiştiyse değiştiriyordum bazen farklılık göstererek sık idrar yaptığı oluyor iyi emdiyse🌸
GkhanKbr OyaGny Zaten yenidoğan Bebekler az az da olsa kalalarını sık yapıyorlar ben 1,5-2 saatte bir değiştiriyordum. 3 ayımız bitene kadar gece bile değiştirdim. 3. Aydan sonra beslenme ve çişe göre aldım. Şimdi 11 aylık günde 4-5 bez değiştiriyorum.
Aselllll OyaGny 4 5 saatte bir değiştirirdim hiç pişik filan olmadı sorun yaşamadım kakasını yapmadığı surece bıde bezi kaliteli ıse bişey olmaz ben doluluk oranına bakıyordum