Simay2019 Teşhis konulduğunda 3 aylıktı.Ameliyat olduğunda da 4 aylıktı.Ameliyatı endoskopik yani kapalı oldu.Sonrasında da 4 ay kask kullandık.Kafa yapısı ameliyattan önce çok bozuktu. Şimdi yusyuvarlak ve çok düzgün bir kafa yapısı var . Eğer ameliyat ettirmeseydim keşke diyecektim . Şimdi ise iyiki yaptırmışım diyorum. Ameliyat ise bebek ne kadar küçük olursa o kadar iyi oluyor. Çünkü endoskopik ameliyat bebek 4 aylığa kadarken oluyor.Eğer biraz daha Gecikirse açık ameliyat yapmak zorunda kalıyorlar