Bizim suları aktığı için yanaklar ve boynu soğuk oluyor genel de suları akıyormu ondan olabilir mi dedim ama evin sıcaklığı çok fazla sadece zıbınla tutsan yeridir dışarı çıkarırsan hava çarpar çocuğu hasta olur allah korusun ideal sıcaklık 23-24 olmalı