Benimki 1 yaşını geçti hala eziyet içindeyim derdinin ne olduğunu bilmiyorum her saat başı kalkıyor emiyor yatağa bırakıyorum uyanıyor sallıyorum yine aynı . Sütten kesmeyi düşünüyorum artık . Sinirim kaldırmıyor çocuk gibi ağlıyorum dua ediyorum yine olmuyor yine aynı. Her gecem berbat geçiyor. Bir de eşimin yeri göğü inleten horlaması başımda. Bebeği uyutsam horlamasından uyuyamıyorum. Çare üstüne çare arıyorum