basaktpe12 Kızlar hafta sonu veya hafta içi Kartepe,Uludağ gitmiş memnum kalan varmı eşim gidelim mi dedi orataya laf attı ben otel vs arayıp buldum diyene kadar vazgeçtim demez inşallah kızlar gittiğiniz bildiğiniz güvenilir yerler varmı
gezentianne basaktpe12 Oteller almış başını gitmiş bin tl den başlıyoe kişi başı.. Günübirlik ise kartepeye gidin Ulıdağ’da da kalmayacaksanız otele gerek yok ki
Balimkizim basaktpe12 inşallah güzel bir yer bulur, kafanızı dinlersiniz:) Birazdan gelir virüs var ne tatili bucular, stay home cular😅
basaktpe12 EJDERYAA canım insanların içine girip oturmicaz günübirlik gidip kafa dinleyip gelicez 1senedir dışarı çıkamıyoruz
Bellabells EJDERYAA bu korona zenginlerin değil fakirlerin virüsüymüş haberiniz yok mu ? Bütün oteller tıklım tıkış.bütün ünlüler ve zengolar tatilde. Bizde virüs var diye markete parka gitmiyoruz 😂 geçen kar tatilinde rakı masaları kuran gruplar gördüm ya.alkollüye bulaşmıyormuş firüs 😂😂
Bellabells EJDERYAA garibim korona birşey demiyor zaten 😀 insanlara fakirlere bulaşabilir evde kalın çocuklar dışarı çıkmasın gezmeyin ama zenginlere bulaşmaz onlar yarınlar yokmuşçasına gezip eğlensinler dediler 😜 hangi kategoriye giriyorsan ona göre hareket edicen 🙃🙃