Dyguak benim bebeğim 3 ay 27 günlük 2,5 aydan beri gündüz 1,5 saat uyanık kalıp 1 saat uyuyor. Eğer gündüz uyumazsa gece çok uyanıyor, ama eğer gündüz uyku hallerini çok iyi gözlemlersem ve uykusu geldiği gibi düzenli yatırırsam gece çok kalkmıyor. Uykuya geçişide kolay oluyor. Gecede 9 da yatıyor 8.30 gibi kalkıyor tabii gece belli aralıklarla uyanıyor