Yigitkomuz_ yol valla ben Hiç inanmıyorum kiraz kadar olduğuna.Oglum doğdu anestezi etkisiyle gec uyanmışım mama vermişler o kadar dememe rağmen biberonla vermişler neyse sonra süt oldu da emmedi emmeyince anında kesildi benim.Neyse 30 cc içiyordu 2 saatte 1 daha 22 günlükken 90 cc içiyordu hatta doktora götürdük 90 i geçmez merak etmeyin tok olsa fazlasını kusar dedi tamam dedik ne kusma var ne bisi ondan sonra çocuk rahatladı uyudu elleri açık şekilde.Simdi 13 aylık kilosu da boyu da iyi şükür bana çok mama veriyorsun şişmanlar diyenler şimdi iyi yapmışsın diyor.Tamamrn çocuğa göre hareket etmek lazım kustugunu bile içiyordu tobe rabbim o derece istahliydi benimki eşimin bir videosu var hâlâ güleriz izleyip izleyip kucaginda mama verirken kustu Allah im yarabbim delircem ya kustugunu bile içiyor çocuk diye 😆boğaz bana çekmiş 😆