Selam anneler uzun zamandır bu damlanın hem ismini hemde reklamını çok görür oldum. Kızım 7 buçuk aylık ve artık gerçekten bitik tükenik bir haldeyim gündüz uykusunda sıkıntı yok 2 sefer en fazla 2 saatlik uyku uyuyo ama gel gelelim gece uykusuna beni arıyo beşikte yatmıyo yanımda yatmak istiyo uykuya dalmıyo hep bir savaş halinde eli kolu. Sabah bildiniz zombi gibi uyanıyorum ve güne çok yansıyo aşırı sinirli oluyorum kızıma yansıtmıyorum ama eşime yansıyo bu durum herşeye kızar oldum. Velhasıl kelam kullanıp memnun olan varmı alıp denemek istiyorum. Çoğunuz diyebilirsiniz ne olucak uyuyun koyun koyuna diye ama olmuyo geçen gece rüyamda düştüğünü gördüm ve panik atak hastasıyım ben atak geçirdim o korku yüzünden sürekli beşikten al bidaha beşige yatır sabah oluyo.🙄