Dorkub Otizmin çeşitleri çok fazla, mesela benim Yiğenim de 3 yaşına kadar konuşamadı, ha bugün ha yarın konuşur dedi herkes ama yolunda gitmeyen birşeyler olduğu belliydi, Hacettepe de bir prof gördü, otizmin bir çeşidini söylemişti kreş için geç kalındığını ama yine de gönderilmesi gerektiğini söyledi, şimdi 6 yaşına girecek benden güzel konuşuyor MAŞALLAH, evladında nasıl bir durum söz konusu bilmiyorum ama ümidini asla yitirme ve bir doktora bağımlı kalma derim naçizane, RABBİM şifasını versin🤲