Rsiyavuz Merhaba hanımlar Doğum yapali 1 ay oldu Doğum sonrasi korsesi olarak hangisini kullanmalıyım? Sizler hangi korseyi kullanıp memnun kaldınız ?
Mlke301020 Rsiyavuz ben de bi siteden aldım kullanmak istedim ama kullanamadım . Terkeme sıkıntısı var bende nefes alamadım. 😄 bide kilo çok aldım en kısa zamanda toparlanırım inşallah 😋
Tasbebek_ Rsiyavuz ben de bugün Trendyol indirimine denk geldim çok baktım miorre’ nin agraflı korsesini sipariş verdim bin küsür yorum vardı geneli memnun olunca ya allah diyip aldım umarım pişman olmam
BirAnneBirBebekkkKk Ben yamuna aldım gerçekten çok sağlam bir korse ama doğru dürüst takamadım sonradan almıştım birde doğum yaptığım zmaanlar almış alsaydım çabuk giderdi göbek
Rsiyavuz Sonuc olarak yamuna korse aldım bugun siparişi verdim memnun kalırsam buraya post açarım yine 🥰
Woody Rsiyavuz yamuna ama korsesi zor oluyor. Göbeğe kadar olan taytlar var. Ondan almayı düşünüyorum. Korseyyi hiç kullanamadım. Hem takip çıkarmasınzor. Hem onla emzirmek zor
Rsiyavuz Woody dikişsiz vücut korsesi aldim. Alti şort üstü askılı gibi butun bi korse yorumları cok iyiydi
Woody Rsiyavuz o elbiselerin altına giydiğimiz korse şerden olabilir mi? Vucut şekillendirici olanlarla onlar ayrı sanırım. Emin değilim ama boşa para vermiş olmayın diye yazayım dedim. Güle güle kullanın