babyboydoruk Kızlar oğluma almak istiyorum bu diş kaşıyıcı zürafadan ama bilemiyorum kararsızım alıp almamakla, kullanan var mı sizce alınmalı mı ne düşünüyorsunuz ?
Yagmurs babyboydoruk bizde kullanıyoruz ilk başta pek sevmedi ama sonrasında alıştı severek kullanıyor
Ceylinin_annesi Biz kullanıyoruz diş kaşımak için güzel sakinleştiriyor Benim kızı kavuçul olduğu için tüy topluyor yanlız Onuda yıkayınca geçiyor pahalı bir ürün indirime girmişti geçen haftalarda 120 ye kadar düştü
babyboydoruk Acemianne23 diş kaşıyıcı çok kullanan var internete ZÜRAFA SOPHİE yazın çıkıcaktır karşınıza 😊
babyboydoruk elmasekerim 4aylık oğluşum daha ama diş çıkarmak üzere doktorumuz damağının sertleştiğini söyledi yakında gelir dişimiz yani 😬
elmasekerim babyboydoruk yanlış anlaşıldım galiba, sert olduğu için veriyorsun annesi diş kaşıyıcı gibi :) yutamayacak büyüklükte kesilmeli.
babyboydoruk elmasekerim yok hayır anladım ama ne bileyim hani havuç olabilir de ama soğan açı tad vermez mi 😬
Nilly Bilmiyodum baktım da o ne ya öyle çok pahalı. Eczanede satılan dış kaşıyacakları yetmez mi. Benimki de başladı kaşınmaya salya akıtmaya. Zaten ne bulsa ağzına sokuyo.
babyboydoruk Nilly evet pahalı bi ürün ama işe yarar bi ürün ise neden olmasın 🤷♀️ Oğluma aldım NUK marka diş kaşıyıcı ama almıyor onu 😏 bide bunu denemek istiyorum belki alır bunu 🤷♀️
elmasekerim Dorukcumannesi arkadaşımın kızına diş kaşıyıcı almadık hiç. 4. Ayından itibaren havuç, yeşil soğan verdik. Çok şükür rahatlattı. Aynen 5. Ayda da veriyorduk :) yine de doktorlara sorarsınız doruklara sevdalananlar babyboydoruk