Srhnzlcn Merhaba kızlar oğlum 4,5 aylık rota virüsü aşısının 2. Dozunu yaptırdık ve 10 gündür ishali düzrlmedi normal mi başına gelen var mı?
elifiii Srhnzlcn maalesef rota asısı sonrası oluyor bebeklerde. Bagırsak florasını bozuyor. Probiyotik şaselerden verecektir muhtemelen doktorunuz. sık sık emzirin eger emziryorsanız sıvısız kalmamalı. ve poposu pişik olduysa oksi zinc %40’lık hametan kullanın cok iyi gelecektir. sadece suyla yıkayıp sürtmeden kurulayın hep. geçmiş olsun. bilinen bir alerjisi var mıydı bebeğinizin yumurta vb. anne sütünden geçen?
Srhnzlcn elifiii alerjisi yok ayy sormayın çok üzüldüm ya evet emziriyorum 2,5 3 saate bir emiyor Yarn arayacagm doktorumu çok tşekkür ederim verdiğinz bilgiler için🙏🏻