Merhaba, ilk doğduğun da sepet beşik aldık ve pek memnun kalmadım görsel olarak evet ama kullanım açısından pek hoşnut kalmadım değiştirdim. Normal standart bir beşik aldım memnunum sadece enlemisine dar ve bebeğim artık dönüyor rahat edemiyor yan dönünce ayaklarını uzatamıyor ve ittirince başına baskı yapıyor. Aklım da park beşik var hem düşme tehlikesi de olmaz diye düşünüyorum önerisi olan varsa çok sevinirim. Kendi odası da var büyük yatak var ama hemen odasına geçirmek istemiyoruz. Kendi yatağıma bitişik yatak da düşünüyorum ama o sallanmaz diye almam sanırım çünkü sallanarak uyuyor veya öyle alıp sarılarak uyumaya alıştırabilirim pişpiş yaparak yani kısaca önerilerinize ihtiyacım var 🙂