Mommyyii 7 günlüklen doktor kontrole çağırdı ağrı ,yanmanın sebebi enfeksiyon ve dikişlerin açıklığı demişti.yani toplamda 40m çıkana kadar çektim ben 😕hiç geçmiycek sanıyordum doğumum rahat geçmişti oysaki ama dikişler perişan ettmişti beni . Ağrı acı olmaz mı afedersin çiş yapmaya korkuyordum anlatılmaz bi acı oluyordu kaşınma ise dikişlerin kaynadığını gösterir demişti doktorum