Ben cok uğraştım düzenli asla yapmadi kakasini ilk bebek olunca heyecanlandik 10 vun yapmayınca acile gittik lavman yaptılar sonra tekrar 13 gun yapmadi acile gittik yine lavman yaptilar biz sebep öğrenelim isterken lavman yapıp gönderdiler. Sonra doktora söyledik anne sütün ağır ve yağlı bu aslinda iyi bir şey ama bebek ceviremiyor sütünü
dedi. Metsil damla verdi gunde 4 defa 8 er damla seklinde. Çocuğum 4 ay 18 günlük oldu hala 10 gunde bir yapıyor ortalama sıkıntısı yoksa hic karışma çocuğa 10 gunde 20 gunde normal anne sütü içen bebekte dedi poposuna da asla birşey sokma sokturma dedi