Bende burda bekliyorum bende sebze tadımlarını ara ara yapıp yogun kıvamlı çorba ögünüde veriyorum yemek yedikten 2 saat sonra 1.ara ögünüde probiyetikli yogurt 2.ara ögünde kendi yaptıgım meyve püresi veriyorum yatarken de gece maması çünkü benim kızım uyanukken asla emmiyor bende her uykuya geçtiğinde emzirme yapıyorum ilerleyen zamanlarda da et suyu katarak verecegim