Merhaba arkadaşlar 14 aylık kızım var geçenlerde ayak tırnaklarını keserken sol ayak serçe tırnağının kalınlaşmış olduğunu farkettim renginde falan bir değişiklik yok ama bana mantar gibi geldi. Havalar kış oldğundan dolayı sürekli ayağında çorap var uyku sıralarında hep çıkarıyorum ama çoraplarını. Ayrıca tırnak makası havlusu herşeyi ona ait kişisel. Bilgisi olan başına gelen varmı çok sıkıntı oldu içime. Şimdiden teşekkür ederim