Ben doğumdan hemen 1 ay sonra kullanmaya başladım şuan bebişim iki aylık olacak faydasını görüyorum 3. Aydan sonrada mekik,karın ve bacak egzersizlerine başlıcam. Emzirdiğim için yavaştan alıyorum bide sporcuyum zaten sanmıyorum ki sizde düzenli ve dengeli beslendiğinizde kilolarınızdan kurtulmayacaksınız emin olun gider önemli olan bebişlerimizin sağlıklı olması 😊