Yengecanne_ Güzel anneler oğlumun ayak baş parmağında kızarıklık, hafif şişlik ve sarı nasır tarzı bir parça oluşmuş.Ne yapmalıyım sizce
Emirin_Annesi10 Yengecanne_ benim oğlumun ellerinde ve ayaklarında da sürekli tekrarlıyor. Bende burada bekleyim. Bu arada o nasır dediğin şey iltihap canım sonra patlıyor kendiliğinden iyileşiyor🙄
Yigittooo Yengecanne_ ne kadarlık 1 yasına kadar olur dedi bzm doktumx nemlendirici krem sürün dedi geçti kendiliğinden ama cok kötü olursa getr demişti
Leylus Yengecanne_ benim oğlumda 8.5 aylık son 1 haftadır el 2 farklı parmağında oldu ya tırnak parçası kalmış gibi ufacık çıkıntı kızarıklık ve şişlik oluyor ufak tırnak parçasını kestik sonra düzeldi inceden hıc olmuyordu neden oluyor bende bilmiyorum
75kinalikuzu Yengecanne_ 1 yaşında kızım sürekli iki baş parmağında oluyor ama kendi kuruyup geçiyor geçmezse zaten kremi var eczane veriyor antibiyotik
Yengecanne_ Yigittooo bebeğim dört aylık.Baş parmağında tırnak da biraz gömme gibi tuhaf duruyor doğduğundan beri.Yanlış kesmekten vs mi olur acaba yarın aşımız var soracağım
pilavustutavuk Benim kizim doğduğunda ayak bas parmakları icine gömük doğdu. Cok şaşırmıştim. Böyle tirnak mi olur diye. 1 ay sonra ikide batti. Kizardi sisti ve iltihap kapti. Yara oldu. Biz antibiyotik iceren krem kullandik. Öyle geçti anca
Yengecanne_ pilavustutavuk gerçekten içim rahatladı.Benim bebeğim de aynı şekilde ben de önemsemedim zamanla düzelir dedim.Bugün ama kızarmış ve iltihaplı görünce çok üzüldüm canı acır diye
Yengecanne_ pilavustutavuk yanlış anlamayım içim rahatladı derken rabbim şifa versin bebeklerimize ama işte anormal bir durum sanıp üzülmüştüm bir başkasında da olabileceğini duyunca biraz daha iyi hissediyor insan
pilavustutavuk Yengecanne_ yani 1 aylikken yasadik bunu. Bende görünce sok oldum..cok üzüldüm..suan 2 aylık. Hep bakıyorum,dikkat ediyorum tekrarlamasin diye. Buyuk coraplar giydirdim hep.her alt acmada hava almasini sağladım..patikli pijamalardan hiç giydirmedim.
gzm_42 Yengecanne_ nasıl kestiginizi bilmiyorum ama kesiminize dikkat edin canım düz kesin hep içe doğru kesmeyin bende bir kere tırnağımı ynls kestim düzelmedi ameliyat oldum ben
Yengecanne_ pilavustutavuk ben de çoraplar sıkar diye patikli pijama giydirdim.Hasta olmasınlar diye ayaklar çıplak da kalamıyor
minibiranne Yengecanne_ canım bize doktor söylemişti ayak tırnağında batma olabilri diye etinden uca doğru masaj yapın ara ara demişti
pilavustutavuk Yengecanne_ iste buyuk çorap giydirin üzerine örgü patik giydirin. Onlar sıkabilir ayağını, cani aciyabilir
AnnesininUmutu Yengecanne_ Oğlum 7 aylık 3 aylıkken felan iltihaplı tırnak batması oldu. Bacoderm krem kullandık. Hala ara ara kızarıklık olunca sürmem söylendi. Çok şükür krem iyi geliyor.
pilavustutavuk Yengecanne_ ay onu yapmaya çalışıyorum. İnşallah bir daha tekrarlamaz..asiri kotu haldeydi bizimkisi