nehiresma 9 aylık kızımin yanağında damar toplanması hemanjiyom dediler yanağı şişti iyice bilen varmı
asz nehiresma oğlumda vardı gittikçe şişip 3 yaşında durdu .10 yaşına gelince tamamen kaybolmuştu .doktora gitmiştik 10 yaşına kadar geçer hemanjiyom dedi.dediği gibi de oldu.ilaç falan bile vermedi.bizim boynumuzdaydı.komşumun çocuğunun da ellerinin üstünde vardı.onun daha erken gitti.şuan 8 yaşında.resim atabiliyorsan at bakayım.
Nilis nehiresma benm kızımın da kolunda var doğuştan yani doğum anında mı oldu bilmiyorum ama doktorumuz 2 yasına kadar hemen hemen azalacağını hatta geçebileceğini söyledi takipteyiz
Nuraykacar nehiresma benimde oğlumun çenesinde çıktı birden girip gitmediginden hiç emin değilim çok rahatsız oluyorum 🤔
75kinalikuzu nehiresma evet canım benim kızım da da var ama büyümedi şükür zaten dr lar ilk 6 ay büyümediyse öylece kalıyor dedi inşallah zamanla kaybolur
nehiresma asz beni korkuttu bı doktor plastik cerrahilik dedi bende bı doktor görüşü ile kalmiyim dedim başka doktora gittik bı teşhis koyamadı hematolojiye yönlendirdi ultrason çekildi yanağında kinden cigerinde varmı die bide üstüne dalak büyümesi çıktı ultrasonunda 😓
nehiresma nehiresma yaa çok zor rabbim evlatla sağlıkla sinamasin kimseyi inşallah doğduğu günden beri zaten hastanelerdeyiz su süreçte de hastaneye düşmek çok kötü rabbim oralara düşürmesin kimseyi
asz nehiresma yok canım hiç mi, hiç iz kalmadı .sanki daha önce orda hemanjiyom çıkmamış gibi şuan.keşke bulabilsem geçmeden önceki fotosunu da atsaydım.
MotherQueen Oğlumun kafasında ve belinde var. Kafasındakiler epey soldu. Belindekiler duruyor ama hiç şişmedi. Doktora götürdüm geçer zamanla dedi, inşallah sizinkide geçer. Geçmiş olsun