fjolla arkadaslar kizimi bugun kontrole goturduk 1 ay icin 500 gram almis bide 5 cnm uzamis doktor iyi dedi bu aylarda fazla kilo almazlar anca 500 600 gram size bi danismak istedim icime bi kurt dustu cunku hep 900 gram 1 kilo fallan aliyodu 🤷♀️
Birannebirfurki fjolla kuzum bu aydan sonra iyice hareketleniyolar ya ondan kilo alımı yavaşlar ama maşAllah iyi boy atmış
Linaninnannesi fjolla kilosu gayet normal zaten ilk 6aydan sonra kilo alımları çok düşüyor canım ama maşallah boyu baya uzamış
ezogelinn fjolla çok iyi bugün 6 ay aşısı vardı kızımın 2 ayda 400 gr almış ebe bile şaşırdı çünkü her ay 1200 den aşağı almıyordu