Rukiye-94 bende bugün sipariş verdim aşçı anneden; pirinç unu, tam yulaf unu, buğday ruşeymi, bebek irmiği ve süt alerjik bebe bisküvisi aldım.
Ots diye bir markadan da tam buğday unu aldım
Bakalım nasıl çıkacak bende bilmiyorum.. Organik diye aldım kullanan varsa dediğim markaları yorumlarını bekliyorum bende 🤭