Sevgilimmm Oykununannesii12 hiç mama kullanmadım ama şöyle soyliyim belki denersiniz. Suda yulaf armut elma kaynatıyorum yumuşayınca içine kendi yaptığım bebe bisküvisinden koyuyorum mixerde karıştırıyorum Tok da tutuyor